2012.04.12.
21:20

Írta: Specula

A virágszirmok ereje

Másfél hete kezdtem szedni a Moksa elixírt. Minden reggel 1 dl gyümölcslébe 10 csepp elixír. Kíváncsian vártam a hatást. Hallottam különféle álmokról, érzésekről. Az  álmok nem jöttek, viszont mélyen és nyugodtan végig alszom az éjszakákat. 

Nappalaimból eltűntek a szorongások,, vidámabb és lazább vagyok. A cseppek fele már elfogyott, hamarosan veszek egy újabb üveggel. Nagyon kíváncsi vagyok a további hatásokra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biofarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr184395933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása