2011.12.21.
23:47

Írta: Specula

Karácsony előtti ajándék

Ma kaptam egy arcfeszesítő, bőrfiatalító elixszirt. Biztosan rám fért már, ha nem várhatott karácsonyig. A páromtól kaptam. Persze nagyon vágytam rá, de így most ezt mégiscsak enyhe célzásnak veszem.

OK értem a célzást. Karácsony előtt nem kell megszakadni a sütésben, főzésben, takarításban. Magammal is kell foglalkozni. Hogy nézne ki egy kipurcant angyal az ünnepi asztalnál?

Ráadásul ellentétben sok szerencsés nőtársammal, én még 23-án is dolgozom, egészen este 18h-ig. De csak azért, hogy ti elmehessetek wellneszezni még az utolsó pillanatban is.

Na de vissza az elixszírhez. Már a doboza is csodás lilában pompázik. A formája gyönyörű. De a lényeg ami benne van! Homoktövis, majoranna kivonat van benne többek között. A gyömbért és bambusz örleményt tartalmazó arcradírral és ezzel néhány hét múlva jóval fiatalosabb lesz az arcbőröm.

Mindenkit szeretnék figyelmeztetni, akinek a szeme előtt mostanában csak a teli szatyrok, kövér pontyok, beigli tekercsek, égigérő fenyőfák lebegnek! Ácsi! Az ünnep a mienk is! Nyomás be a fürdőszobába! Illatos fürdő, gyertyafényben, arcradír, fiatalító elixír. Legalább egy órát adj magadnak! Én már a gondolattól is jobban érzem magam. Ki is próbálom az új ajándékomat! 

Ha érdekel mi ez az új szer csak szóljál! Elárulom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biofarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr863483687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása