2012.01.11.
18:54

Írta: Specula

Kirándulás Krakkóba

Az újév első hétvégéjét egyik kedvenc városomban Krakkóban töltöttem. Lehetett volna egy szimpla kirándulás is, de nem, ennél sokkal több volt. Dolgozni mentem két mentorommal. El sem hiszem, hogy ilyen megtiszteltetés ért! D. S. volt az egyik útitársam, akit megválasztottak Európa második legsikeresebb üzletemberének. A másik kísérőm ZS. R. Magyarország legtehetségesebb, legprofibb, legszebb fodrásza volt. Én se maradjak ki a legekből, én vagyok a legsikeresebb kezdő partner az Organic Mission-nél.

Akihez mentünk, a barátnőm, róla is csak szuperlatívuszokban lehet beszélni. Ő Krakkóban, ha nem egész Lengyelországban a legjobb fodrász és üzletasszony.

Az OM termékeit, filozófiáját ismertettük meg a Krakkó belvárosában elhelyezkedő Onamato galériában összegyűlt érdeklődőknek. Fantasztikusan érdekes és tanulságos volt az előadás amit D.S. tartott. Én ittam minden szavát, mert az bizony aranyat ér. 

A küldetésünk sikeres volt, többen is csatlakoznak hozzánk a jelenlevők közül. Csak idő kérdése, hogy a többiek és az ő ismerőseik is mind csatlakozzanak hozzánk.

Nem is lehet nekünk ellenállni, hiszen a célunk az, hogy meggyógyítsuk  az embereket és a Földünket. A testi, lelki jólét mellett pedig  mindenkinek a saját magának  megfelelő anyagi biztonságot nyújtsuk. Persze ezért egy icipicit dolgozni is kell.

Vendéglátónk finom házi süteményekkel, tradicionális lengyel édességgel, kávéval, teával kínált minket és az egybegyűlteket. Az előadás szünetében magyar és lengyel karácsonyi dalokkal szórakoztatott egy nagyon fiatal fuvolaművész lány és egy gitáros fiú.

Nekem külön nagy örömöt okozott az, hogy találkoztam régen nem látott operaénekes barátnőmmel Walczyk Bozsenával.

Krakkóban még világítottak az elmúlt ünnepek fényei. A tereken kivilágított fenyőfák, angyalok, rénszarvasok voltak mindenütt. Valamint utca hosszan girlandok, harangok. Meseszép volt!

A templomokban most lehet látni csak Krakkóra jellemző Betlehemeket. A készítőjük a nem csak a jászolt, Máriát, Kisjézust és a Háromkirályokat jeleníti meg, hanem Krakkó legjellegzetesebb épületeit is. Versenyt rendeznek a legszebb alkotás címért. Nekünk szerencsénk volt megnéznünk az előhelyezett alkotást. Egy évig készítette az alkotó. És valóban ott magasodott előttünk 3 méter magasan a Mária templom, a Flórián kapu, a Barbakan. Csupa színes üveg, gyöngy, csillogás!

Krakkóba a finom ételek miatt is imádok ellátogatni, a szledzs, a cékla leves, a sütemények ellenállhatatlanok.

Itthon én idén még nem láttam havat. Az úton hazafelé nem győztem gyönyörködni a cukorsüveggé változott fenyőfákban, a szikrázóan fehér hegyekben. 

Minden köszönetem D.S-é és Zs. R-é, hogy segítettek elindulni ebben a szép új küldetésben és elkísértek az első állomásra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biofarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr213537390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása